snow

Jag är ett.. SPÖKE!

HALLÅ! Jag måste börja med att säga att jag gick skitlänge i skolan idag så jag är helt mosig i huvudet. Det skrämmer mig att när jag blir stor kommer 8:30 - 16:40 vara en helt vanlig jobbdag. Men nu går jag i skolan och då får man tycka att den här dagen är superduper lång! Och detta har jag som ursäkt för att detta inlägg kan bli hur som helst!

Jag vet egentligen inte vad jag ska få fram med detta blogginlägg men jag kände mest för att säga "hej". Jag skulle precis ta en bild på mig själv med webbcameran men hjälp som jag ser ut! Jag har förstått att jag är blek men att det skulle vara i den här graden visste jag inte. Nej, jag visste inte ens att man kunde vara så här vit. Hemskt. Ser ut som ett levande spöke! Ni kan få se. Men lova inte bli rädda. Det är bara jag. Helt ofarlig!


Annie eller ett spöke?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0