snow

Jag är tillbaka!



Hej min kära Bloggis!
Nu är jag tillbaka - full med ny bloggenergi! Min lilla bloggpaus hade jag på Gran Canaria så jag är även full med ljusenergi! Det behövs under den här årstiden! Igår möttes jag av ett iskallt Malmö! Shit pommes vilka kontraster! Lämnade ett 20-gradit land och möttes av snö och minusgrader! Idag har jag varit i skolan fram till klockan fem. Sen åkte jag hem till min prins. Och nu har jag landat här, vid min lilla dator. Jag är lite trött och har inte koll på någonting just nu. Det känns som jag fortfarande är på semester. Men nu är det tillbaka till vardagen som gäller. Och jag måste säga att jag älskar att vara hemma. Känns fett! Nu blir det däremot sommar och sol på bloggen ett tag! Det kan väl ingen ha något emot? Jag ska försöka sprida lite värme och ljus genom datorskärmen! Men först måste jag packa upp resväskan!

Kommentarer
Postat av: Malin

Saknade dig när du vad borta! Gillar att läsa dina soliga blogginlägg, så keep them coming!! :D

2012-01-25 @ 04:58:01
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: kajolina

gooooosen!! jag tycker om att ha dig hemma igen <3

2012-01-25 @ 16:32:15
URL: http://karolinaae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0