snow

Mitt jullov



Så där vänner.
Då var jullovet slut för den här gången. Jag tycker dessa lediga veckor har varit riktigt härliga! Ibland har jag förmågan att fullboka min ledighet men den här gången har jag tagit varje dag som den kommer. Detta har resulterat i många slappedagar då jag inte gjort något alls mer än att hänga med familjen. Välbehövligt. Fast även en intensiv vecka med julfirande hit och dit och en riktigt grym nyårsfest! Nu har jag nya krafter att starta den sista terminen! WAAA! Känns: fantastiskt roligt, sorgligt, spännande, konstigt och häftigt. Mycket känslor helt enkelt. Annie - Njut nu av sista tiden av skolan. Jag vet att du kommer sakna det.

Kommentarer
Postat av: han den underbara

fin bild på dig pussis!! :D

2012-01-08 @ 17:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0