snow

REA



Hejsan Bloggis!
Hoppas ni haft en härlig dag trots det här ruttna vädret! Jag försöker inte tänka på det eller titta ut för mycket för detta gråa, blåsiga och eviga regn är jag tillräckligt trött på nu! Lite snö och den härliga känslan den ger omkring sig hade gärnat fått komma! Idag tog jag mig, trots detta, ut i regnet för en promenad på stan med Lina. Vi kollade in rean och fyndade lite välbehövligt för denna årstid. En halsduk, en mössa och ett par vantar för ynka 30 kronor. Helt okej! Mitt tips är att kolla barnavdelningar för där kan man verkligen fynda! Man glömmer ofta bort dem men ibland passar faktiskt plaggen där och de är bra mycket billigare än vuxenstorlekar!


Kommentarer
Postat av: Malin

Snygga grejer! :D Puss<3

2012-01-05 @ 04:55:17
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0