snow

Semester!




Sådär ja Bloggis!
Ännu en dag i skolan och ännu en dag med påfyllning av läxförrådet! Känns bra! Hehe. Iallafall. Inget snack om skola nu utan om sol och sommar! Här kommer ett gäng bilder från den andra dagen. Vi upptäckte att Gran Canaria till stor den består av branta backar och berg. Bra träning med andra ord! Vi var på marknad i Arguineguin (som jag har lärt mig stava. Äntligen. Känner mig lite stolt faktiskt). På kvällen gick vi till Anfidelmar (jättefint lägenhetsområde med en tillhörande sansstrand med strand från Karibien. Bara en sån sak). Jag såg Mathilda i min klass sitta på en restaurang så jag överraskade henne med att springa bakom ryggen och hålla för hennes ögon. Det tyckte jag var kul! Sedan fick vi en gudietur runt på Anfi-området av hennes familj! En bra start på resan! 


Kommentarer
Postat av: Nanna

Underbar blogg! Usch vad jag längtar till sommaren nu ;) <3

2012-01-28 @ 10:36:23
URL: http://nannathatsme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0