snow

Torsdag 13.45



Känns som jag alltid börjar mina inlägg med "hejsan" men det är kanske bara jag som tänker på det.
Iallafall. Idag fick det en annan början. Ja, redan här märker du kanske hur mycket fantasi och ideéer jag är tankad med dagen till ära. Vi får se om det blir ett inlägg av det här. Jag kan berätta vad jag gjorde igår. Jag och Ebba hade kusinkväll. Vi åt pizza på Acapulco med våra brödrar. Sen åkte vi hem till mig, kollade på The Holiday (hur gullig som helst, tröttnar aldrig) och åt apelsiner. Gott! Idag öööööser regnet ner precis hela tiden. Jag tänkte ta min söta lilla telefon och Spotify på en promenad men det ser ut som varken stormen Emil eller regndropparna tillåter det. Istället ska jag förbereda mig för att åka till landet för en romantisk middag med fröken Emelie. Se där ja, jag fick ihop ett inlägg trots allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0