snow

Citron- och chokladmuffins



Godmorgon torsdag!
Hoppas din dag startat bra! Jag lovade ju visa resultatet av gårdagens bak! Och jag kan lyckligt säga att det gick vägen! Jag tror hemligheten bakom att få höga och fluffiga muffins är att använda en muffinsplåt! Först gjorde jag en halvsats med smak av citron och sedan gjorde jag en till med kakao (jag tog 1,5 msk) för att jag så gärna ville ha chokladmuffins! Det stod att man ska ha dem inne i ugnen i 10 minuter men jag tyckte att 15 minuter (kanske liiiite till så att mitten också blir riktigt bakad) blev bäst! Nu ska jag dra på mig min nya klänning (fyndade en igår på JC för 50 kronor. Yeah!!) och bege mig mot farmor och farfar!


Använde mig av det här receptet minus frostingen då!

Ha en bra dag Bloggis!

Kommentarer
Postat av: Malin

Mums! :)

2012-07-23 @ 19:20:25
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0