snow

Gulligulli & komedi


Lånad

Godmorgon Bloggis!
Hoppas att ni vaknat på rätt sida och att ni får en bra tisdag (näääästan att jag skrev måndag där)! Jag tänkte tipsa om en film som jag såg igår. Den gick på trean i söndagskväll men vi spelade in den så slipper man all störig reklam. Av nästan två och en halv timmes inspelning är det reklam i åtminstonne en halvtimme! Sjukt! Den heter It's Complicated och det var Merly Streep i huvudrollen. Bra skådis tycker jag! Hon är så vacker på något sätt. Filmen var väldigt rolig och samtidigt gullig. En riktig tjejfilm. Jag som älskar att se filmer om och om igen kommer definitivt göra det med denna! Återkommer lite senare. Då ska jag visa min snygga balväska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0