snow

Kiosktant i husvagn - det är jag det!

Sitter här med min urdåliga webbcamera och tar kort... på mig själv. Jag har nog tagit 20 bilder nu och ännu inte lyckats få till en enda där jag ser någerlunda (det ser fel ut, heter det verkligen så?) pigg ut. Och det var då jag kom på det. Att jag är ju inte ett dugg pigg och det är ju säkert därför bilderna visar som dem gör. Ibland överträffar man sin egna smarthet!



Detta är den första helgen i hela mitt liv då jag varit helglös. Hur det känns? Så här på söndagkvällen känns det ganska sorgligt. Det hade varit rätt gött att ha två dagars ledighet! Men vet ni vad det bästa är? Om två veckor har jag många, många veckors semester! Åh, så underbart! Den här helgen har jag iallafall spenderat i Åstorp. Jag och grannarna har hängt i deras husvagn. Den är totalrenoverad och består av ett stort kök! Vi har sålt mat och godis! Och vi fick äta hur mycket godis vi ville - vilket jag inte sa nej till! Så, proppmätt och trött ska jag nu åka till Marcus och se EM-final.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0