snow

Lervik

Hej Bloggis! Jag är nyss hemkommen från en släktträff i Lervik. Åh, vilken sommarkväll! Helt perfekt! Innan idag körde jag, Adam och Marcus runder och sökte land och rike efter snygga jeans och som tur var hittade vi några par tillslut! Det har kanske inte varit den optimala dagen att gå i affärer men det var iallafall skönt att köpcenterna var folktomma!




Eftermiddagen har som sagt spenderats i Lervik. Jag tog massa fina kort på alla barn som lekte vid vattnet och samlade på maneter (mm, så mysigt!) men lägger inte upp dem här eftersom jag inte frågat om lov. En liten bild på min minsta kusin får vara med. Han sitter (i fem sekunder så man får vara snabb med kameran) och tittar ut över vattnet. Mysigt! Också lite bilder på mig. Förstås. Hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0