snow

Popcornsskålens historia

Tänkte visa den här fina skålen som jag köpte till mamma när hon fyllde år. Det hände en liten tråkig incident precis när jag handlat den och en blomma. Jag skulle köra hem från stan och det var storm ute. Blomman klarade inte av blåsten så den höll på att knäckas mitt itu och skålen åkte rakt ner i gatan när jag cyklade på kullersten. Var helt förtvivlad när jag kom hem eftersom jag trodde att båda födelsedagspresenterna var brutna och krossade. Jag rev upp det fina paketet skålen låg i för att försäkra mig att allt var OK. Och som tur var klarade den sig från smällen i stenarna!



Jag gillar att ge bort praktiska saker. Det är kul att det man köpt kommer till använding. Och jag kan lova att den här skålen slits med hälsan (nja, det var kanske lite att ta i, men ni fattar grejen) här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0