snow

Slappedag



Idag har jag haft en slapp hemmadag!
Det är så viktigt att ha det emellanåt för att man ska må bra. Egentligen har jag inte gjort mycket för världen och det är väl just det som gör att jag känner mig lugn i hela kroppen. Jag har sorterat och överfört massa bilder från telefonen till datorn. Jag hade tagit 2000 bilder på bara ett par månader! Galet! Också har jag tagit i tu med träningen. En kort men skön runda på ett par kilometer! Skönt! Jag ska visa min tjejiga mobil-sport-väska som man har på armen medans man joggar en dag! Den var väldigt smidig och kasade inte. Nu kände jag hur hungern kom så ska se om den lilla fågelungen som bor inom mig kan få någon lagad mat i magen! Tänkte skriva "glad söndag" men så kom jag på att det är måndag idag. När dagarna går ihop för en vet man att man har semester!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0