snow

Sommarlinne & allt där emellan



Gud
, ja, faktiskt.
Gud så skönt med ledigt! Det känns så gött att inte behöva sätta väckarklockan på halv fem imorgon! Jag sitter just nu och funderar över hur jag ska spendera min första "riktiga" semesterdag. Stranden? Haha, där var man nästan tvungen till att skratta lite. Knappast stranden va? 18 grader och moln är inget jag kan kalla för strandväder. Stan? JA! Perfekt! Jag har några ärenden (det ordet känns som sånt 40+:are använder. Men jag gillar det ändå på något sätt just för att det känns så vuxet och upptagande) jag måste göra så det hade suttit perfekt med en standag imorgon.

Det jag egentligen tänkte visa med det här inlägget var mitt linne som jag visade er för några veckor sen. Och nu tänkte ja, tja, att ni kunde få se hur det ser ut på. Det var bara det. Och jag kände mig snygg igår när jag tog bilderna och då är det ju alltid kul att ta kort. Fast detta var inget jag planerade att säga. Eller egentligen var inget med detta inlägg särskilt genomtänkt. Annars då? Jo, tackar och bockar för alla två kommentarer jag fått de åtta senaste veckorna! Ni är verkligen på hugget. Sånt är alltid gött! Puss!

Kommentarer
Postat av: The Man

fint linne! tack för helgen baby, den har varit riktigt nice!får lira siversopen med er igen snart :D puss

2012-07-15 @ 17:19:54
Postat av: Jonna :)

Hej annie :) fint linne :)

2012-07-15 @ 20:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0