snow

Städning & pizza



Goddagens Bloggis!
Hoppas ni njuter söndagen! Detta är första dagen på länge som jag absolut inte har något inplanerat. Så skönt att faktiskt få ta dagen precis som den kommer! Det blev att jag faktiskt startade frukosten framför en film, Bridemaids. Det händer allt för sällan. Sedan satte jag igång att städa rummet. Här behövs det verkligen röjas. Undan med kläder som bara ligger framme, damma, damsuga och lägga högarna i gardroben fint. Älskar ju att ha ordning och reda i min gardrob! Det sistnämnda är det jag hunnit med. Resten tar jag efter pizzapausen som jag ska ha nu. Josefine ringde nyss och det var precis som att hon hade läst mina tankar. En riktigt fin kebabpizza var hon sugen på och jag känner att den kommer sitta som en smäck! Så, på med lite anständiga kläder, upp med håret i en hästsvans och sedan ska jag bege mig mot stan!

Kommentarer
Postat av: kajolina

mina fina tjajor!

Svar: Hihi, aa det är vi det!
Annie

2012-07-30 @ 21:03:29
URL: http://karolinaae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0