snow

Ullared & 25 grader!

Hej i sommarvärmen! Åh, så gott! Trots detta fina väder valde jag och min familj att spendera vår förmiddag på Ullared eller på Gekås som ordpoliser kallar det. Där var inte överdrivet med folk och jag hittade allt jag letade efter. Bland annat ett par nya hörlurar, en sådan rem som man sätter på armen och kan förvara mobilen i när man springer och sedan lite annat smått och gott som åker i vagnen när man rusar gång upp och gång ner. Jag fick även se Ola-Conny live! Vilken upplevelse! Vid tolvtiden var vi alla nöjda så då begav vi oss hemåt igen!


Jag försökte fota den lille gubben som har en snopp som visar om det är lågtryck eller högtryck.



När vi kom hem var det bara att lassa in de gula kassarna från bilen och styra kosan mot stranden! Jag tog mitt första dopp i havet för i år, åt glass med min glass-kille och spelade strandtennis! En riktigt, riktigt härlig sommardag! Tack föratt vi fick sol och blå himmel! Själen ler! Och det bästa av allt är ju att veckan ser ut att fortsätta så här! Wiii!!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0