snow

Wiii!!



Eftersom min blogg är SÅ populär och läses av flera tusen personer så tog hjärnan och fingrarna som ligger bakom den här sajten till sig av det jag sa häromdagen!
Detta innebär alltså att blogg.sefunkar över mobilappen igen! Världen är friad från allt det onda. Jorden kommer inte gå under kära vänner. Livet är så mycket värdefullare att leva. Sann kärlek. Ren glädje. Tänk vad en mobilapp har för inverkan på mitt liv. Finner inga fler ord. Nu kära alla tusen miljoner som läser detta, ska jag vila huvudet på kudden och sova några timmar. Här kommer en bild från min kväll. Sommar när det är som bäst! Massa KÄRLEK svischar jag ut i cyberrymden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0