snow

Åh det är fredag!

Loggade precis in på blogg.se och ALLT är förändrat. Total förvirring! Men det ser bra ut!

 

 

Åh, så skönt med fredag! När det är skola är det underbart med helg men när man jobbar är det fantastiskt! Idag efter några timmar på glassen åkte jag, mamma och pappa till Väla. Eftersom det är fint väder så var det lugnt och skönt i butikerna! Så skönt att man i lugn och ro kan gå runt och kika. Rean har satt fart och det kliade i shoppingfingrarna. Jag fick med mig hem ett snyggt mönstrat linne från Zara i massa färger, lite indian-inspirerat. Man blir glad av det! Nu ska jag fira helg med grillade revben, nypotatis och Sverige-match! Heja heja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0