snow

Att längta efter något

Så där ja! Jag klarade det! Jag överlevde! Nu kan jag skryta med att jag har lite hepatit-basilusker i mig! Om det är något att skryta över... Nu ska jag surfa resor, flyg, hotell, platser, resmål, stränder och fullkomligt drömma mig bort!



Just nu längtar jag efter: ledighet, att gå på stan, shoppa, guacemole (så enormt sugen!), klä upp mig, känna mig stark, semester, läsa en bok under en parasoll på en finkornig strand, turkost hav, sommarvärme, bruna ben, fräknar (fast det är bara ett önsketänkade! Jag tycker det är så fint och vill också ha!), att fotografera, att testa nya kläder som jag har fyndat på sommarrean, att bada i havet i Sverige, att att att.. Så mycket att längta till!

Bilden är lånad från Ving

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0