snow

Fingerborgsblomma

Halli hallå! Tänkte att jag ska slänga iväg ett litet blogginlägg. Just nu är jag trött! En stor eloge till alla som börjar arbeta klockan sex och pallar trycket! Det är bra gjort tycker jag! Idag har jag alltså först jobbat. Vi gjorde glassbåtar och vaniljpinnar! Glassbåtar är inte min grej. Ungefär samma rörelse vid varje "station" och på varje ställe står man i en timme. Hoppas det blir en annan glassort imorgon! Tycker vi kan fira fredag med ananassplit!



Till en helt annan sak: Jag är SÅ sugen på att shoppa! Josse har både bloggat om det och bekräftat det på telefon, att hon shoppar som en galning just nu! Och igår när jag pratade med henne blev jag också sugen att dra ut på stan och kolla in rean! Det kanske hinns med i helgen! Vi får se! Nu ska jag sätta mig med min fotokurs som jag går via webben. Jag fick det i present i julas men har varken haft ork eller lust till att ta mig tiden och sätta mig ner med det. Men nu är det alltså dags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0