snow

Hey friday!



Välkommen älskade veckodag!
Jag vet att det enda jag saknar när jag är helt ledig (varken skola eller sommarjobb) är fredagarna! Den känslan och den glädjen man känner på fredagseftermiddagen kan man liksom inte nå om man inte har pluggat eller jobbat hela veckan! Tyvärr har jag ingen äkta fredagsfeeling idag. Det är nämligen så att helgen bjuder på ännu mer jobb. Jag ska hjälpa mina grannar med deras lilla nystartade projekt. Jag kan berätta mer sen, när jag själv vet mer, haha.

GLAD FREDAG!

Kommentarer
Postat av: Lillgrabben :)<3

jag hoppas du lär dig att grilla goda hamburgare och korv som du kan visa senare :D puss puss från lillgrabben :D<3

2012-06-29 @ 17:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0