snow

Kungligheter

image description
Prinsessa Emelie & drottning Annie

Idag hade vi maskerad! Så kul att alla gick inte för det! Jag var drottning, medan majoriteten av klassen valde att vara prinsessor! Resten av dagen har gått åt till att handla massa mat! Skåpen är fyllda och kylen lika så. Så nu är jag redo! Dock vet jag inte om mamma och pappa känner likadant! Mycket som ska fixas! Jag hann även gå inom Intersport för att handla en Sverige-tröja! EM drar snart igång och imorgon är det Sveriges nationaldag så den kommer väl till pass! Imorgon händer det mycket! Danmark-utflykt, klassfest, studentfest och störst av allt - älskade Malin kommer hem efter ett helt år i USA!!!!!


Kommentarer
Postat av: Malin

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

2012-06-05 @ 22:42:10
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0