snow

Lördag med shopping & träning

 

Hallå LÖRDAG! Skönt med helg och framför allt skönt med lördag! Jag har spenderat denna dag på stan. Det blev alltså precis som jag ville och tänkte häromdagen. Jag hittade flera saker. Det var länge sen jag spontanshoppade. Kul! En ny bikini bland annat. En enfärgad den här gången. Jag har letat länge efter det men fastnar alltid för de mönstrade.

 

Nu tänkte jag faktiskt försöka springa en runda. Har varit så sugen på att träna hur länge som helst. Men förkylningar har avlöst varandra men nu, äntligen, börjar allt kännas bra igen. Känns dock som jag har världens sämsta kondition. Att cykla till stan idag var en pers. Så håll tummarna för att jag inte tuppar av på spåret. Sitter just nu med Spotify och komponerar en spellista. Mycket lättare att springa med musik när det känns trögt i benen!

 

GLAD LÖRDAG fina Bloggis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0