snow

Vart tog det vägen?



Hallå hallå ruskväder och måndag!
Jag har upptäckt att mitt senaste blogginlägg är spårtlöst försvunnet... Märkligt! Men jag får väl lägga upp gårdagens bilder i detta inlägg istället då. Jag har fotat den fina midsommarbuketten med de klassiska blommorna, blåklint och rosa rosor. Så fint! Ser framför mig mitt framtida egna boeende med sådana här tjusiga buketter på bordet dagligen. Hehe, undra om det kommer bli så!



Igår hade jag en riktig slappedag. Låg med benen högt mest hela dagen. På kvällen åkte jag till Ica och inhandlade chips och dipp som jag sedan åt upp. Exakt ungefär så såg min dag ut igår. Och just ja, jag vann överlägset i kortspel över Marcus (det var en viktig detalj). Idag har jag jobbat hela dagen. Men det gör inte så mycket när vädret är så här tråkigt. Då är det rätt gött att stå i glassfabriken och tjäna pengar! Nä, nu ska jag ta mig ut på elljusspåret för en liten löprunda i regnet! Hoppas du har en fin måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0