snow

Min helg

 

Hejsan svejsan! Åh, vad skönt det har varit med helg! Jag har verkligen gjort det jag bad er att göra - att njuta! Sen vi hördes sist har jag hunnit springa två runder (jag klarar det! Men det är fruktansvärt jobbigt. Men man måste börja någon gång och min sommarträning drog igång igår!), umgåtts med Marcus i ett dygn, kollat resor, handlat massa godis, sett En gång i Phuket och spelat 500 (jag har förlorat säkert sju gånger i sträck nu...) Nu ska jag hålla kväll. Imorgon är det jobb som gäller. Jag har kvällsschema nästa vecka så kan vara uppe länge ikväll, lyx! En kort arbetsvecka på bara fyra dagar! På fredag är det ju midsommarafton! Den offenciella dagen då sommaren börjar - enligt mina beräkningar!


Kommentarer
Postat av: Emelie

ååå vad jag saknar er två <3

Svar: Och vi saknar dig! Som tur är så ses vi snart!
Annie

2012-06-20 @ 21:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0