snow

Sista dagen..

image descriptionimage description
Jag, Emelie & Madde står utanför skolan för att ta ett sista farväl
 
Idag var en underlig dag!
Idag var sista gången jag var på min riktiga skola. Där jag alltid har trivts. Där jag och min klass fått ha tre fantastiska år. Där jag har väldigt många minnen ifrån. Där vi elever inte bara ses som elever utan även som människor av lärarna! Det har verkligen betytt mycket och nu när jag slutar kommer jag att sakna allt det där som jag har tagit som en självklarhet. Jag blev lite sentimental... Jag gillar nämligen inte förändringar. Är det bra, så är det bra. Då ska man inte ändra på det!

Idag hade vi skattjakt på skolan. Man fick massa uppgifter och föremål man skulle klara/hitta och den klass som vann får springa först ut på fredag. Vi kom trea! Imorgon är det maskerad och efterföljande brännbollsmatch mot lärarna. Min klass har fått temat kungligheter! Det här ska bli kul! Håller tummarna för att vädret är med oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0