snow

Tidig jobbdag & spruta

Hallå hallå Bloggis! Jag sitter här hemma, för mig själv. Älskar att vara hemma helt själv! Då känner man sig så ledig och fri. Tyst, lugn, ro och jag kan göra precis vad jag vill utan att någon ska lägga sig i. Det hörs som att jag är folkskygg och hatar att umgås med min familj när jag säger så. Men ni förstår vad jag menar. Det är skönt att vara för sig själv ibland helt enkelt.


Idag var det en mycket kort arbetsdag, tyvärr! Ja, tyvärr säger jag för att när jag ändå jobbar kan jag lika gärna jobba hela dagen, som det är planerat. Men eftersom vädret inte visar sig från sin bästa sida säljs inte tillräckligt mycket glass för att vi sommararbetare ska kunna vara där fulltid. En annan anledning till att jag ville jobba några timmar till var att jag ska ta den första hepatit-sprutan i eftermiddag. Huvva! Det vill jag inte! Nu när jag är hemma har jag ju tid att stressa upp och oroa mig över detta.. Ack ack! Ibland har man det inte lätt. Hoppas att du har en fin onsdag, vart du än befinner dig och hur många äckliga sprutor du än ska ta!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0