snow

Torsdagmorgon

Hallå alla små solstrålar ute i landet! Jag får börja detta blogginlägg med att ursäkta för min lilla bloggpaus här i veckan. Jag har haft kvällspasset den här veckan och det har gjort att rutinerna blivit lite annorlunda. På morgonen har jag hållt på med fotokursen, och som går ut idag, och därför har jag fått jobba mycket med den. Och sen har jag faktiskt sprungit en runda innan jag har kört iväg för att jobba. Skönt att vara igång igen!


Promenad igårkväll, 22.30.

Det som har varit bra med att jobba kväll är att jag har kunnat njuta av alla dessa härliga, ljusa kvällar! Igår var jag och Cindy ute en stund på kvällen och man hade lika gärna kunnat tro att klockan var fyra på eftermiddagen. Så underbart! Och idag (detta tycker Marcus att jag har tjatat om hur länge som helst, men jag säger det ändå) är det sommarsolstånd! När jag kommer hem ikväll ska jag och kameran ut och umgås lite! Det har jag saknat och längtat efter! Och imorgon är det midsommar! Wihooo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0