snow

Min tisdag & studentpresenter



SOMMARVÄDER!
Wiho! Jag har varit i glassfabriken hela förmiddagen (börjar sex, snark). När jag kom hem gick jag direkt ut i solen och la mig med kofta och dyna en stund och somnade. Väldigt skönt! Nu är jag som ny! Hehe, nästan iallafall. Förkylningen är bättre men inte helt hundra. Lock för öronen och snorig. Men jag är på bättringsväg iallafall! Ska strax svida om och köra till Marcus. Men tänkte visa dig lite fina studentpresenter först. Som den här till exempel - en mintgrön minigrill! Så bra när man ska till stranden, parken o.s.v. med kompisar! Det som känns tråkigt är att om jag använder den kommer den bli sotig och ful. Och det känns ju dumt för snyggare grill får man leta efter!



Jag fick även fina smycken, pengar, blommor, nallar och porslinsaker. Porslin - tänkte jag innan jag fick det - bara kunde vara tråkigt. Och jag tänkte att jag nog skulle få lite ångest också för porslin betyder, enligt mig, att man borde flytta hemifrån på momangen. Men jag har helt ändrat uppfattning om det nu. Det är ju riktigt kul med skålar och ljusstakar!



Den här söta kakburken fick jag av Malin. Nu måste jag bli bra på att baka! Får ta fram min bakbok någon dag och försöka mig på en kaka! För så svårt kan det ju inte vara?! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0