snow

Åh, du gör mig så glad!



Eller hur?
Att solen skiner gör verkligen under för humöret. Tisdagen är min långa dag, går till klockan fem och då gör det verkligen mycket om det är fint väder. Man får så mycket energi! Idag i skolan höll jag i en redovisning om romerna, pratade om det muntliga nationella provet i svenska, hade naturkunskap, testade mina maxvikter på några gymmaskiner och avslutade dagen med religion. Det var min dag i ett nötskal. Och på tal om nötter - shit vilket sug jag har efter det! Du vet när man går och tänker på det hela tiden och verkligen känner att man bara MÅSTE äta det! Så känner jag nu. Så funderar på om jag inte, efter maten, ska dra mig till stan för att köpa en påse! Hade varit riktigt mumsigt! GLAD SOLIG TISDAG!


Kommentarer
Postat av: kajolina

FAN va fin vän jag haaaar! puss på dig! <3

2012-03-15 @ 21:16:33
URL: http://karolinaae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0