snow

Första mars



Äntligen är den här dagen snart över!
Åh, vad skönt! Jag brukar näst intill aldrig känna så men idag gör jag det. Igår var det nämligen en mycket speciell dag. För det första var det skottdagen - bara en sån sak! Och för det andra var det exakt 100 dagar till studenten! Och det skulle såklart firas. Först med klassfest och sen med en natt på Bahnhof. Jag tyckte jag tog det väldigt lugnt men ändå slapp jag inte undan från huvudvärken och vi ska inte tala om tröttheten! Haha, som det kan vara! Men nu ska jag snart sova så nu är jag glad! Wii! Och en annan sak som gör mig glad är att det är fredag imorgon! (Märker att jag nu för tiden alltid är lika tacksam för fredagar!) Och en tredje sak som gör mig glad är att det är vår nu! Kan du förstå vad härligt? Inte? Neeej du, inte jag heller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0