snow

Jag idag



Fick inspiration från Lindex-reklamen så blev vårig idag med ränder och ljusa jeans!
Torsdag! Wihoo! Jag gillar torsdagar! Allting känns så lätt då på något sätt. Och bara av vetskapen att det är fredag imorgon blir man glad av! Idag gick jag i skolan fram till ett. Först matte och sen en kurs om människan i sociala och kulturella samanhang. Lyssnade på redovisningar så var väldigt slappt och skönt. Till lunch var det gulashsoppa och pannkakor med sylt - bara en sån sak! Sedan åkte jag hem till Marcus. Vi bakade kladdkaka och åt (!) kladdkaka! Så mumsigt! Och sedan vidare till gymmet med min flöjtkompis Hanna. Vi körde tabata på ett totalfullt gym. Märks att det går mot varmare tider för nu hänger alla på FriskisHoppas du haft en bra dag! Nu står Biggest Loser på schemat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0