snow

Jeansklänning



Blev helt plötsligt på så himla bra humör och vill dansa, dansa, dansa! Och helt plötsligt fick jag ett sånt sug efter sommaren! Åh! Tänk om vi hade kunnat gå med bara ben om en vecka. Vilken dröm det hade varit! En annan sak: det är väldigt svårt att få till det där med självutlösaren. Det hade varit en god idé att införskaffa en "klickare" men det har jag inte fått för mig att göra. Än. Så tills dess får jag jobba med de där sekunder och försöka tajma dem, vilket kan vara lite problematiskt ibland. Nej, kära kära du, nu ska jag fortsätta vara på bra humör och jag snart visa vilken låt som får vilket djävulshumör som helst att vändas till det bättre! Jag vet tricket!


Kommentarer
Postat av: Malin

Åååh, vad snygg! I like it ALOT!! :D

2012-03-11 @ 19:20:51
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0