snow

Lite söndagssnack



Hallå Bloggis!
Idag har jag fått gjort sånt som man (eller iallafall jag) aldrig varken tänker på eller tar mig tiden till att göra annars. Jag har städat mina sminkborstar, putsat mina smycken och tvärflöjt och sorterat på sådana ställen som man glömmer bort. Märkte att jag hade en stor påssamling. Nu har de flesta fått åka i soptunnan. Man kan ju inte spara på allt! Nu har jag precis städat klart på mitt rum och pluggat om blodet. Det är så motigt just nu att plugga. Jag tror det har att göra med att jag börjar se slutet på skolan. Innan fruktade jag bara att ta studenten men nu har den känslan blandats med massa magpirr! SKITGRYMT ska det bli! Fortfarande läskigt men det kommer kännas fantastiskt. Det vet jag! Nej, nu ska jag ut och gå och lyssna på Loreens Euphoria och låten som redan är sönderspelad hos mig, Amazing med Danny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0