snow

Måndag + bajs

Måndag! Wiho! Eller inte.. Är på världens sämsta humör idag och vet inte alls varför jag tar mig an det här med att blogga. Finns inget bra att säga. Eller jo, en sak. Som jag precis upptäckte. DETTA!



Man blir glad av sol! Den som är uppmärksam ser att jag har lärt mig en ny sak idag. Print screena! Eller screen printa som man också kan säga om man vill. Idag har jag varit i skolan hela dagen. Jag och Karolina har pluggat och börjar se slutet på vårt projektarbete! Jävligt skönt om man får uttrycka det så. Också har jag varit ute och sprungit i skogen. Kallt men skitbra för det dåliga humöret. Så. Ungefär min måndag. Nu ska jag gnugga mig i ögonen och nysa lite till (pollen, hej och välkommen! Kul att du vill hälsa på).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0