snow

Måndag + sol



Måndag och jag fick sluta en hel timme tidigare.
Detta för att flera stycken i min klass skulle på studiebesök (med en kurs som jag inte går). Jag tackar! Solen skiner och gör mig så himla glad och hoppfull om vår! Tunnare jackor, glass,, värme, färg på näsan, knoppar på träden, klänningar och bara ben! Åh, man får så mycket energi av det här väder! Det är så härligt att det har varit sol näst intill varje dag sen jag kom hem från Gran Canaria. Alltså sen den 23 januari!

När mamma slutat jobbet ska hon, jag och Adam till stan. Vi ska bland annat försöka knyta ihop allt-som-ska-köpas-till-balen-säcken genom att inhandla en söt liten kuvertväska eller vad det nu blir för sort! Jag önskar dig en soooolig start på veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0