snow

Min helg & Rumble



Godmorgon säger jag när klockan strax slår tolv!
Skönt med sovmorgon! Hoppas du haft en härlig helg. Min har varit i en bra balans. I fredags hade jag och min klass en liten förfest tillsammans innan vi drog ut på studentfest. Det var St Patrick-firande så alla skulle vara grönklädda! Kul tycker jag! Igår tog jag det väldigt lugnt. Jag och Marcus åt godis och kollade på film mellan varven som jag spelade Rumble. Du som har en iPhone måste testa på detta! Sök på: Rumble Mag Interactive. En gul app med ett stort vitt R. Man ska hitta ord (på svenska). Jag heter Sanniek. Jag började spela igår och är redan beroende!

Imorgon är det måndag och jag är leeeeedig! Hur skönt som helst! Flera i min klass går en kurs som heter Rehabilitering och de ska ut på praktik måndag och tisdag i några veckor. Och under den här tiden är de som inte har valt den här kursen lediga! Lyx på hög nivå! GLAD SÖNDAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0