snow

Semesterns sista bilder



Jag har ännu kvar lite fler bilder från semestern.
Jag vet inte om ni har tröttnat. Det är lite svårt att tyda er. Haha. Men jag har laddat över massa bilder från min iPhone (fatta, jag har en iPhone! I mitt tänk har jag fortfarande min Nokia 3510i) och där var såklart huuur många bilder som helst! Och en hel del av dem var från semestern. Så jag la ihop ett litet gäng. Här är från när Adam, andra dagen upptäckte att han inte ska sola med solglasögon på, från en av våra favoritrestauranger El Greco, boken Elsas Hemligheter som fick följa med på alla pool- och strandbesök och den oslagbara glassen, finns ingen som kan jämföra sig med denna, Magnum Double Chocolate! TACK Gran Canaria för den här veckan! Den satt som en smäck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0