snow

Stundet- & balkläder fixade!



Hejsan soliga underbara lördag!
Vad glad man blir av det här vädret! Kallt men så himla mycket vår i luften! Man blir glad enda in i själen! I mitt huvud hade jag planer på att plugga hela den här dagen för att få undan lite skolarbete. Men ännu har jag inte satt mig ner för att börja. Istället har jag gjort något mycket roligare. Jag och mamma har sprungit runder på stan hela dagen och letat, matchat och fixat iprincip allt i klädväg för student och bal! Såå skönt att ha fått det gjort!



Studentklänning och jacka är klar. Balklänning köpte jag tidigare i veckan och den blev inte alls som det var tänkt från början. Varken i färg eller i modell men det blev bra - och det är ju huvudsaken. Idag köpte jag högklackade skor som matchar klänningen. Jag har även fyndat lite - det var helt omöjligt att låta bli! Om man hittar en blus - som sitter preeeecis som man önskar - och dessutom är nersänkt från 995 till 199 så mååååste man ju bara slå till! Det var min lördag! Har ett stort lager av lyckorus inom mig nu! Shopping gör ju en glad! Iallafall för en stund. Och den stunden ska jag ta vara på! BRA LÖRDAG! Hoppas du har det bra Bloggis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0