snow

Pollen & Studentsaker



Kära, äckliga pollen, jag hatar dig!
Nyser som, ja jag vet inte vad! Det kliar som en tok i halsen, ögonen och näsan! Usch, usch! Men det finns mycket positiva saker att säga om den här tiden också. Som idag till exempel - studentmössor och ett.. eh, tält (?!) har delats ut till alla som beställt på skolan! Åh, min fina studentmössa! Nu känns det verkligen påtagligt att det är min tur. Tycker fortfarande det är konstigt att jag är så stor. Men ja, den historien ska jag inte dra idag. Glad onsdag Bloggis och hejdå 18 åriga-Annie!

Kommentarer
Postat av: karolina

heeeeeeeeeeeeeeeej då!

.... haha tönt jag är!

2012-03-28 @ 18:23:41
URL: http://karolinaae.blogg.se/
Postat av: Marreboy

aa sjukt att den kunde bli så stor alltså! tycker du ser frääääääsch ut endå :D

2012-03-28 @ 19:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0