snow

26 grader i skuggan!

image descriptionimage descriptionimage description

Puh!
Vilket värmeslag! Helt underbart!! Idag har jag svettats i klassrummet. Haft ett storbråk med matteboken. Vi är verkligen inte vänner. Varit en timme på stranden med min Solo-tidning. Ätit middag utomhus (det händer max två gånger per år!). Och nu sitter jag med matten och försöker komma överens. Men tyvärr gör vi inte det. Det är så fruktansvärt frustrerade att plugga och plugga och sedan när man får ett gammalt nationellt prov så ska de krångla till allt så att man inte förstår! Jag som bestämde mig för att inte träna idag ha snart ändrat mig. Måste få bort denna dumma, negativa energi! Men måste vänta tills det svalnar av! (Känns underbart att få skriva så!) Klockan är åtta här och det är 26 grader!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0