snow

Änglamilen

image description
image descriptionimage description

Idag var det dags för årets Änglamil!
Allt händer idag känns det som! Milen, Eurovision också är det pingstafton på det! Härligt! Jag har stått i ett tält i flera timmar och masserat trötta vader! Kan tala om att det var 30 garder i det tälten! Shit vad varm jag var! När uppvärmningen hölls var jag dock ute och kollade på mina klasskompisar som höll i den! Gick superbra! Man blev riktigt taggad på sommar när hög musik pumpades ut från högtalarna och solen stod på! Nu laddar jag om. En kall dusch och en klänning på! Ikväll ska klassen grilla och heja fram Loreén! Om inte hon vinner ska Danmark ta hem det! Inte för att det är grannlandet utan för att deras låt är så bra! GLAD LÖRDAG Bloggis!
 

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0