snow

Befinner mig på en..

...fotbollsmatch. Faktiskt, får jag säga för detta hör inte till vanligheterna! Hoppas ni haft en bra långhelg! Även om jag har pluggat så har jag ändå kunnat slappna av och känna mig ledig vilket är välbehövligt!

Vilket härligt väder vi har haft! Jag har lapat sol och njutit av att det äntligen är maj - min favoritmånad! Idag har jag haft en kort dag i skolan. Svenska, naturkunskap och haft idrott på badhuset! Efter skolan la jag mig i en solstol och när det hade svalnat av lite körde jag intervaller och lite fys! Känns som en bra onsdag (fast blir förvirrad, för tror det är måndag!)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken fin fotbollsplan!

2012-05-04 @ 16:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0