snow

Drömmer om klänningar



Hallå Bloggis!
Måndag och en kort vecka! Man kan säga att det är torsdag imorgon och fredag på onsdag! Hörs mycket bättre när man säger så! Jag sitter och surfar runt på nätet. Klänningar, sommarskor och blommiga blusar. Åh, varför är det när man inte har pengar som man hittar hur mycket snyggt som helst? Studenten tar alla mina pengar. Helt sjukt vad den kostar mycket! Balen bara slukar pengar och det sjuka är att balen varar i bara några timmar. Balklänningen tar man ju sedan av sig för att ta på med en annan när man ska ut och dansa. Jag fick iallafall hem min balklänning igår. Insydd och fin! Ska visa dig sen! Och min fina balväska! Är helt kär i den! Krämvit med döskalar!

Klänningen ovan har jag hittat på Zara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0