snow

En liten resumé från min helg



Slingat håret och fått Rybak-ögonbryn.
Kollat när Sverige förlorade i hockeyn mot Tjeckien.
Ätit chips och dipp. (Bästa dippen är den lila från OLW).
Kollat läget på Ängelholmsgillet
Varit på Ebbas konfirmation.
Ätit pizza mitt i natten.
Sovit och solat bort hela söndagan med Marcus.
Och nu? Plugga psykologi!

Veckan som kommer nu är sista "riktiga" veckan! Detta innebär att detta är sista helgen som jag behöver plugga! Wiho! I veckan kommer de sista viktiga och stora sakerna för terminen! Hur det känns? Fantastiskt! Det finns liksom ett slut på detta och det är så skönt att känna!

Psykologiprov
Tal i Svenska C
Nationella prov i Matte C
Migrationsprov

Sen? SLUT! Jag kan inte fatta det! Sen tar jag studenten! Åh! Det ska bli så himla, himla kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0