snow

Klänningväder!


Paus i solen!

Min fina skola!

Ett strandbesök


Hejsan Bloggis!
Det är fredag och jag tycker den här veckan har sprungit iväg. Jag har vägrat att plugga för har velat njuta av sommarvärmen som dök upp från ingenstans. Igår bestämde jag mig för att vägra långa, trånga byxor så slängde på min jeansklänning. Jag kände mig väldigt somrig. Klassen tog en stunds rast på altanen på skolan, så tråkigt att sitta inne när det är 20 grader ute!

Och när jag kom hem bestämde jag mig för göra ett spontanbesök på stranden. Jag och lite musik skulle få göra sällskap en timme vid havet - inte helt fel, tänkte jag. Allt var hur härligt som helst tills en äcklig, äcklig gubbe (om en 35-åring räknas som gubbe) kom och glodde på mig. Han gjorde inget annat men det räckte för att göra mig illa berörd. När jag fick nog, packade ihop mina saker och skulle cykla hem var han borta.. Usch, mår illa när jag tänker på det! Det är synd att man inte ska få känna att man kan åka till stranden själv.. När jag kom hem och hade fått ur mig frustrationen cykla jag till Marcus och bakade kladdkaka. Mycket bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0