snow

Måndag + blommor



Måndag, hur känns det?
Jag tycker mest det känns stressigt och .... ganska vanligt. Det är långt in på terminen och det märks för man har verkligen rutiner och struktur på vardagen! Idag hade jag matte (det känns som att jag inte fattar någonting. Jag har lite smått panik för det är nationella prov om två veckor!) och psykologi. Vi pratade om personlighet och gjorde tester för att se hur smarta vi är. Ganska kul! När jag kom hem satte jag mig direkt med plugget. Det är så tråkigt att behöva göra det när solen lyser utanför.. Nu har jag iallafall pluggat klart och ska möta upp Maja för att göra av med lite energi!



Var tvungen att springa ut innan när jag såg dessa vackra blommor. Någon som vet namnet på dem?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0