snow

Min helg i bilder

image descriptionimage description

Jag säger bara "12 points goes to Sweden!!"
Woho! Loreén är bäst! Igår firandes hennes vinst hemma hos Karolina! Det var fantastiskt! Efter vi hade grillat, tjoat i taxin in till Bahnhof dansade vi i flera timmar. När Euphoria spelades hade taket lyfts om det inte vore för att vi var utomhus!

image descriptionimage descriptionimage description
image description
Finn ett fel

Idag har jag varit på musikskolefestivalen för att kolla på blåsorkestrar och för att ta emot ett slags diplom och presentkort för att jag spelat på musikskolan från start till mål. Alltså från trean på lågstadiet till studenten! Många år och åh så kul det har varit! Sedan åkte jag till stranden i några timmar! Nu - plugga inför sista provet!


Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Underbara bilder :)

2012-05-29 @ 22:07:37
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0