snow

Onsdag som är fredag



Godmorgon onsdag!
Sista dagen i skolan den här veckan! Åh, så skönt! Även om jag gillar skolan! Klassen blev påmind av vår mentor igår att vi måste verkligen ta vara på de sista veckorna nu. Det är inte lång tid kvar och sen vet man inte hur ofta man ses. Vissa kommer jag säkert träffa mycket men klassen är utspridd i hela Skåne (känns det som) så då är det inte lika lätt att ta sig till och från varandra. Ja, mycket känslor nu. Det ska bli så himla kul!!!!! Men ändå sorgligt. Hatar seperationer. Förändringar är inte min grej helt enkelt. Iallafall. (Det var inte tänkt att jag skulle rabbla upp detta. Men det bara ploppade upp). Nu ska jag till skolan för att prata om väder på naturlektionen. Och sedan en idrottstimme på det. Sen väntar långhelg. Studentfest, plugg, konfirmation och några oplanerade dagar! Härligt! Maj är en fin månad!


Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Whooho konfirmation!! :D

2012-05-16 @ 20:01:54
URL: http://baraebbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0