snow

Tankar en regning lördag

Hej! Lördag med massa tråkigt regn. Jag känner inte riktigt av att det är helg för skolan upptar i stort sett hela min tankeverksamhet. Tyvärr. Jag ska ha ett tal i Svenska C som jag börjar bli en aning trött på. Jag skrev ett igår. Tog flera timmar men det kändes inte alls bra. Så imorse började jag på ett nytt. När jag hade skrivit två sidor stängdes datorn av för att göra någon uppdatering. Och jag hade inte sparat arbetet! Åh, jag blev riktigt nervös.. Och arg! Men som tur var kunde jag återskapa dokumentet igen!!



Jag är så förbaskat trött på skolan nu. Har jag sagt det? Jaså, det har jag! Men när jag kollar på listan så är det faktiskt inte så mycket kvar nu. Och när jag kollar på nedräkningen tll studenten så är det läskigt nära. Jag märker att jag bara pratar om plugg och studenten. Men detta är nästintill det enda som snurrar runt i mitt huvud. ÅH! Nu ska jag unna min mattebok lite tid och omtanke. För det är den värd! Och ikväll ska jag unna min kille lite tid och omtanke. För det är han värd! Glad lördag fina Bloggis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0