snow

En dag i Malmö


Karolina, Annie & Madde på stan

Emelie vilar benen

Vad som gömde sig i påsen visar jag snart

Hejsan Bloggis!
Jag vill börja med att ursäkta för det lilla uppehållet. Trots ni är en liten och tapper skara vill jag inte göra er besvikna när ni kikar in här! Idag har jag varit i Malmö hela dagen med klassen. Väldigt kul och väldigt, väldigt varmt! Jag älskar fullkomligt jätte super duper mycket att sommaren är här! Vi var i Malmö för att besöka en moské och en synagoga. Intressant! Det är ju inget man gör i vanliga fall. Jag vet inte om man får puclicera bilderna jag tog där inne så jag hoppar över det. Sedan fick vi en stunds fritid och då passade jag på att springa in en runda på Zara. Det blev ett mycket snabbt impulsköp som jag är nöjd med! Jag visar sen! När jag kom hem la och Cindy oss på gräsmattan en stund! Härligt!



Nu ska jag ta tag i matten. Sista, sista nu för imorgon är det nationella. Läskigt men känns bra att få det överstökat!

Kommentarer
Postat av: emma

Hej!

Var med och tävla om en valfri vara från raw senses (hudvårdsprodukter med mera)

Superenkla regler, alla kan vara med! :) Direktlänk: http://emzaans.blogg.se/2012/may/tavling-vinn-valfri-vara-fran-raw-senses.html



Ber om ursäkt om du inte gillar såna här kommentarer :)

2012-05-25 @ 07:20:18
URL: http://emzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0